close
تبلیغات در اینترنت
اهل بیت(ع)
اسلام پدیا یک دایرة المعارف اسلام
تاریخ ارسال : شنبه 20 خرداد 1396
روش های ترک نگاه به فیلم های مستهجن
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 فروردین 1396
سال نو بر عزیزان مبارک باد
تاریخ ارسال : دوشنبه 30 اسفند 1395
تو آقای مایی می دونم می آیی
تاریخ ارسال : شنبه 29 آبان 1395
سوء ظن در قرآن
تاریخ ارسال : جمعه 21 آبان 1395
ساعت
ساعت فلش مذهبی
تدبر در آیات قران کریم
آیه قرآن
زیارت مجازی
پخش زنده حرم
ورود
نام کاربری :
رمز عبور :
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
فلسفه و حکمت روزه
پست پیشنهادی ما
روزه در احادیث و روایات معصومین علیهم السلام
نویسنده : امین جوانمرد
روزه در احادیث و روایات معصومین علیهم السلام
تاریخ ارسال : پنجشنبه 20 خرداد 1395 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 232 بار
 سخنرانی استاد فاطمی نیا با موضوع فضائل حضرت زهرا(س)
نویسنده : امین جوانمرد
سخنرانی استاد فاطمی نیا با موضوع فضائل حضرت زهرا(س)
تاریخ ارسال : شنبه 23 اسفند 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 531 بار

 

پایگاه قرآنی دارالقرآن  فایل  سخنرانی استاد فاطمی نیا با موضوع فضائل حضرت زهرا(س) را برای عاشقان حضرت زهرا(س) آماده کرده است. به راحتی می توانید با کلیک بر روی دکمه ی زیر این فایل ارزشمند را دانلود نمایید.

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/dllq.gif

منبع:پایگاه شهید آوینی

سخنرانی استاد مجتهدی در مورد مقام و منزلت حضرت زهرا(س) و اشاره به اسماء ایشان
نویسنده : امین جوانمرد
سخنرانی استاد مجتهدی در مورد مقام و منزلت حضرت زهرا(س) و اشاره به اسماء ایشان
تاریخ ارسال : شنبه 23 اسفند 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 499 بار

 

در این ساعت از پایگاه قرآنی دارالقرآن ، سخنرانی استاد مجتهدی در مورد مقام و منزلت حضرت زهرا(س) و اشاره به اسماء ایشان  برای دانلود آماده کرده ایم. امیدوارم مورد توجه و استفاده عزیزان قرار بگیرد. التماس دعا

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/dllq.gif

منبع:پایگاه شهید آوینی

واقعه کربلا از زبان آیت الله جوادی آملی
نویسنده : امین جوانمرد
واقعه کربلا از زبان آیت الله جوادی آملی
تاریخ ارسال : چهارشنبه 07 آبان 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 545 بار

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران محترم پایگاه قرآنی دارالقرآن؛

کلیپی با سخنرانی آیت الله جوادی آملی با محوریت وقایع عاشورا به منظور شناخت هر چه بیشتر این روز و همچنین استفاده از بیانات این عالم گرانقدر تقدیم شما دوستان می شود. امید است مورد توجه قرار بگیرد.منبع اصلی این فایل سایت آپارات می باشد.

 

 

السلام علیک یا اباعبدالله
نویسنده : امین جوانمرد
السلام علیک یا اباعبدالله
تاریخ ارسال : سه شنبه 06 آبان 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 392 بار

 

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یااَباعَبْدِاللَّهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

مولودی شاد عیدالله الاکبر تقدیم به همه کاربران عزیز
نویسنده : امین جوانمرد
مولودی شاد عیدالله الاکبر تقدیم به همه کاربران عزیز
تاریخ ارسال : دوشنبه 21 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 609 بار
سخنرانی آیت الله العظمی بهجت در مورد محبت اهل بیت (علیهم السلام)
نویسنده : امین جوانمرد
سخنرانی آیت الله العظمی بهجت در مورد محبت اهل بیت (علیهم السلام)
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 507 بار

در این ساعت از پایگاه قرآنی دارالقرآن، سخنرانی آیت الله العظمی بهجت در مورد محبت اهل بیت (علیهم السلام) را برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/dllq.gif

منبع این فایل: http://shiaha.com

 قرآن و عصمت امامان معصوم(ع)
نویسنده : امین جوانمرد
قرآن و عصمت امامان معصوم(ع)
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 552 بار


اعتقاد شیعه امامیه این است که امام و پیشوای امت اسلامی پس از پیامبر اکرم(ص) باید از خطا و گناه معصوم باشد. آنان بر این عقیده از راه عقل و وحی دلیل آورده اند. در نوشتار پیشین دلایل عقلی آنان را مطرح نمودیم. در این نوشتار به تبیین دلایل وحیانی آن، از منظر قرآن کریم می پردازیم.

آیه ابتلاء ابراهیم(ع)


قرآن در آیه 124 سوره بقره از امتحان حضرت ابراهیم(ع) و آزمون هایی الهی سخن گفته و یادآور شده است که ابراهیم آن آزمون ها را با موفقیت کامل پشت سر گذاشت. در این هنگام خداوند او را به مقام امامت نایل ساخت. ابراهیم(ع) درباره این مقام برای فرزندان خویش سؤال کرد که آیا آنان نیز از چنین مقامی برخوردارند؟ خداوند در پاسخ او فرمود: (( این عهد و پیمان الهی شامل ظالمان از فرزندان او نمی شود.)) متن آیه چنین است:

((و اذا ابتلی ابراهیم ربه بکلمات فأتمهن قال انی جاعلک للناس اماما، قال و من ذریتی، قال لاینال عهدی الظالمین.))

ای پیامبر(ص) ، یادآور آنگاه که پروردگار ابراهیم او را به آزمون هایی مبتلا ساخت و او آن آزمون ها را به اتمام رسانید. خداوند به او فرمود: من تو را پیشوای مردم قرار دادم. ابراهیم گفت: از ذریه من نیز از امامت بهره ای خواهند داشت؟ خداوند به او فرمود: عهد من شامل حال ظالمان نمی شود.

آزمون ابراهیم خلیل

هدف از آزمایش انسان ها به طور معمول این است که توانمندی و شایستگی افراد نسبت به کاری برای آزمایش کننده، آزمایش شونده و افراد دیگر معلوم شود. اما از آنجا که چیزی بر خداوند پوشیده نیست، فلسفه امتحان الهی بروز شایستگی و توانمندی افراد برای خود آنان و دیگران است. نتیجه نهایی آزمون های الهی هم شکوفا شدن استعدادها و فعلیت یافتن آن هاست تا بدین وسیله شایستگی بهره مندی از پاداش های خداوند را به دست آوردند و به کمال مقصود دست یابند. البته کسانی که به دلیل غفلت و سستی از این آزمون ها مردود گردند، مستحق کیفر و شقاوت خواهند شد. امیرالمؤمنین(ع) در این باره فرموده است:

خداوند با اینکه عالم تر از همه به حال بندگان خویش است آنان را با اموال و فرزندان می آزماید تا به این وسیله استحقاق آنان را نسبت به پاداش و کیفر آشکار سازد.[1]

درباره این که آزمون ابراهیم چگونه انجام گرفته است، و مقصود از (( کلمات)) در آیه مورد بحث چیست، آرای گوناگونی نقل شده است:

الف: از امام صادق(ع) روایت شده که آزمون ابراهیم این بود که در خواب دید فرزندش اسماعیل را ذبح می کند.

به نظر می رسد آنچه در این روایت آمده، به عنوان یکی از مهم ترین آزمون های حضرت ابراهیم(ع) بوده است و نه آنکه این، تنها آزمون ابراهیم بوده است.

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/edame.png

 چرا امام باید معصوم باشد؟
نویسنده : امین جوانمرد
چرا امام باید معصوم باشد؟
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 510 بار
 آثار معرفت به خداوند
نویسنده : امین جوانمرد
آثار معرفت به خداوند
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 499 بار
تأثیر معرفت در روان و رفتار آدمی
 
 علم، مایه های فطری وجود آدمی را فعلیت داده بدانها سمت و سو می بخشد و قوای فطری او را بر می انگیزد.بر همین پایه، معرفت به ذات، صفات، اسما و افعال الهی در بر انگیختن آن مایه های فطری که با خدای متعال در ارتباطاند و نیز در پیدایش حالت های خاص الهی در روان انسان، تأثیر ژرفی دارند و از این رهگذر، در چارچوب شرایط خارجی، در رفتار آدمی تأثیر می گذارند.این حالت ها و احساس ها به طور کلی، جنبه ادراکی دارند و حقیقت آنها یک حقیقت ادراکی است و نیز معلول معرفت انسان است.از این رو است که قرآن کریم خشیت از خداوند را در کسانی که اهل علم و معرفت به او هستند، منحصر می سازد (1) و از امام معصوم نقل شده است: «آن کس که به خدا داناتر باشد، از وی ترسان تر خواهد بود» . (2)
دل های نرم و دل های سخت
 
از این نکته نباید غفلت کرد که تأثیر گذاری معرفت در ایجاد حالت های خاص، بر وجود پاره ای از شرایط توقف دارد و نمی توان نباید معرفت را سبب تام و تمام برای ایجاد حالت هایی چون بیم و امید و خضوع دانست.قرآن کریم مردم را دو دسته می کند: آنانی که دلی نرم داشته از معارف و باورهای خود اثر می پذیرند و از این رو، بیم و خشیت در دل هایشان و تحول مثبت در رفتارشان پدید می آید.دسته دوم کسانی هستند که دلی سخت همچون سنگ داشته مبتلا به بیماری قساوت قلب اند، و به راحتی از علوم و معارف متأثر نمی شوند.
دل های نرم زود می شکند و به رقت می آید و آنگاه چشم چون چشمه ای فیضان می جوشد و زلال اشک از آن جاری می گردد.قرآن کریم کسانی را که وقتی نزد پیامبر آمدند تا برای رفتن به نبرد با دشمنان اسلام از او، زاد و توشه بگیرند و پیامبر گفت: مرکبی باقی نمانده است، از اندوه چشم هاشان پر از اشک شد، می ستاید. (3)
آری؛ گریستن و دل شکستگی، اگر بر اثر محرومیت از لذایذ مادی دنیا باشد، فاقد ارزش است .
http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/edame.png
 نهی از منکر در سیره حضرت زهرا(س)
نویسنده : امین جوانمرد
نهی از منکر در سیره حضرت زهرا(س)
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 333 بار

قرآن کریم عمل به دو اصل حیاتی امر به معروف و نهی از منکر را از ویژگی های اهل ایمان می داند و در این باره می فرماید: )وَ الْمُؤْمِنُونَ وَ الْمُؤْمِناتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ([1]؛ مردان و زنان با ایمان دوستان یکدیگرند. آنان همدیگر را امر به معروف و نهی از منکر می کنند.

نکته مهم در این آیه، اشاره به نقش زنان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر است که خداوند متعال به صراحت بیان می دارد زنان نیز همانند مردان باید به ترویج ارزش های الهی بپردازند و در عرصه امر به معروف و نهی از منکر پیشقدم باشند؛ چرا که این دو فرضیه، از تمام برنامه های اسلام حتی جهاد در راه خدا افضل و بالاتر و مهم تر است. علی(ع) می فرماید:

و ما اعمال البر کلّها و الجهاد فی سبیل الله عند الامر بالمعروف و النهی عن المنکر الاّ کنفثهِ فی بحرٍ لِجّی؛[2] تمام کارهای نیک و حتی جهاد در راه خداوند، در برابر امر به معروف و نهی از منکر، همانند قطره ای در دریاست.

این دو اصل، محافظ و پاسبان تمام اعمال نیک است. اگر امر به معروف و نهی از منکر نباشد، بهترین اعمال نیک به فراموشی سپرده شده و بقیه احکام خدا نیز عملی نخواهد شد. به این جهت امام باقر(ع) در مورد فلسفه این دو اصل می فرماید:

امر به معروف و نهی از منکر دو فرضیه مهم و برزگ الهی هستند که به وسیله آن دو، سایر واجبات الهی اقامه می شوند، راه ها امن می گردد، کسب و کار مردم حلال ، حقوق افراد تأمین، سرزمین ها آباد و از دشمنان انتقام گرفته می شود و استواری تمام کارها، به عملی شدن این دو اصل بستگی دارد.[3]


http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/edame.png

 آثار امر به معروف و نهی از منکر
نویسنده : امین جوانمرد
آثار امر به معروف و نهی از منکر
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 368 بار
 اولی‌الامر؛ امامان اهل بیت(ع)
نویسنده : امین جوانمرد
اولی‌الامر؛ امامان اهل بیت(ع)
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 334 بار
خداوند در آیه 59 سوره نساء به مؤمنان دستور می دهد که از خداوند و پیامبر «صلی الله علیه و آله و سلم» و اولی‌الامر اطاعت کنند. واجب بودن اطاعت خدا و پیامبر «صلی الله علیه و آله و سلم» معلوم است، امّا این‌که منظور از «اولی‌الامر» چه کسانی اند، که اطاعت آنان هم‌ردیف اطاعت خدا و پیامبر «صلی الله علیه و آله و سلم» شمرده شده است، در میان مفسران فریقین مورد گفتگو است. در این نوشتار سعی بر این است که «اولی‌الامر» از دیدگاه مفسران شیعه و سنی مطرح و بررسی شود.

اولی‌الامر از دیدگاه شیعه

علما و مفسران شیعه همگی اتفاق نظر دارند، بر اینکه منظور از «اولی‌الامر» امامان اهل بیت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می باشند، که رهبری مادی و معنوی جامعة اسلامی در تمام شئون زندگی از طرف خداوند و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به ایشان سپرده شده است، و غیر آنان را شامل نمی شود که برای اثبات این مدعا، می توان به دو دلیل تمسک نمود:

دلیل اول:‌ خداوند در این آیه، اطاعت «اولی‌الامر» را به طور مطلق و بی قید و شرط بر مؤمنان واجب کرده و اطاعت آنان را در ردیف اطاعت خدا و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم قرار داده است و هر کسی که خداوند اطاعتش را به طور مطلق واجب کند، باید معصوم باشد؛ زیرا اگر معصوم نباشد، خطا می کند، مرتکب معصیت می شود و به کار زشت امر می نماید و خداوند برتر از آن است که مردم را به اطاعت بدون قید و شرط افراد خطاکار و گنه‌کار امر کند. بنابراین، وجوب اطاعت افراد غیر معصوم، همواره محدود به حدود و مقید به قیودی است و هرگز اطاعت مطلق در مورد آنها وجود ندارد.

همة مسلمانان بر این مسلئه اتفاق نظر دارند که بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم هیچ‌کسی غیر از امامان اهل بیت علیه‌السلام معصوم نیست و به نظر شیعه تنها امامان از اهل بیت علیه‌السلام از چنین امتیازی برخوردارند. آنان کسانی اند که تمام مسلمانان بر بلندی رتبه و عدالت ایشان اتفاق دارند.

آیات و رویات زیادی وجود دارد، که بر معصوم بودن آنان دلالت دارد و از جلمه آن‌ها آیة تطهیر (احزاب / 33) و این روایت از پیامبر (ص) است که فرمود:

انا و علی و الحسن و الحسین و تسعة من ولد الحسن مطهرون معصومون؛‌ من، علی، حسن، حسن و نُه نفر از فرزندان حسین پاک و معصومیم.

بنابر این، مراد از «اولی‌الامر» که خداوند در این آیه، اطاعت آنان را به طور مطلق بر مؤمنان واجب کرده است، امامان از اهل بیت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می باشند.
http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/edame.png
 تکرار
نویسنده : امین جوانمرد
تکرار "اهل بیت" در قرآن
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 283 بار
 ولایت در سوره مبارکه قدر
نویسنده : امین جوانمرد
ولایت در سوره مبارکه قدر
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 397 بار
 فاطمه(س) در قرآن
نویسنده : امین جوانمرد
فاطمه(س) در قرآن
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 431 بار

نگاهی به جایگاه فاطمه زهرا علیهاالسلام در آیه مباهله از نظرگاه اهل سنّت

آیه مباهله بر صداقت و عصمت گفتاری و رفتاری اصحاب کساء علیهم السلام دلالت دارد. به اعتراف دانشمندان فریقین، روایات متواتری وجود دارند که پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله به جای «انفسنا»، حضرت علی علیه السلام را و به جای «نسائنا»، حضرت فاطمه علیهاالسلام را و به جای «ابنائنا» حضرت امام حسن و حضرت امام حسین علیهماالسلام را برای مباهله با نصارای نجران به عنوان گواه نبوّت از میان همه امّت به همراه بردند.

برخی از دانشمندان اهل سنّت این امر را متفّقٌ علیه و برخی دیگر اجماعی می دانند. روایات مباهله با بیش از 51 طریق متفاوت از 37 تن از بزرگان دین روایت شده اند. برخی دانشمندان اهل سنّت شبهاتی را نیز مطرح کرده اند، اما این شبهات هیچ پایگاه علمی ندارند.

کلیدواژه ها: فاطمه علیهاالسلام ، آیه مباهله، اهل سنّت، مفسّران، شبهات.

مقدّمه

در منابع تفسیری و روایی فریقین، بسیاری از آیات قرآنی در شأن و منزلت رفیع امّ ابیها،(2) سرور همه زنان عالم،(3) پاره تن پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله (4) و کوثر قرآن،(5) حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام به چشم می خورند. تنها در منابع تفسیری و روایی اهل سنّت، بیش از 135 آیه در 49 سوره درباره حضرت ایشان آمده و دو سوره کامل در شأن آن بانوی دو جهان نازل گشته اند؛ سوره های دهر و کوثر. این تعداد غیر از آیاتی هستند که در منابع شیعه در شأن حضرت زهرا علیهاالسلام ذکر شده اند. این آیات را می توان در چهار دسته تقسیم نمود: 1. سبب نزول؛ 2. شأن نزول؛ 3. جری و اطباق؛ 4. بطن.

برخی آیات طبق قاعده «جری و اطباق» در شأن حضرت فاطمه علیهاالسلام آمده و همچنین برخی آیات بطنا در شأن آن حضرت هستند؛ همچون آیه «مرج البحرین».(6) صدها آیه قرآنی و نیز روایات تفسیری در ذیل آیات در منابع فریقین بر عصمت و طهارت، صداقت، ایثار و اخلاص و دیگر کمالات معنوی حضرت زهرا علیهاالسلام دلالت دارند، اما متأسفانه شخصیت ایشان ناشناخته مانده است؛ شخصیتی که حجتی بر حجت های خداوند است، محبت و دوستی او طبق دستور خداوند بر همه واجب بوده، رضای او رضای خدا و غضب او غضب خداست؛ همو که مرکز رسالت و امامت و ولایت است. اما چه شد که پس از رحلت جانسوز پدرش، تنها چند ماه زنده ماند و در عالم شباب، همراه با کوهی از مصیبت ها و آلام به درجه شهادت نایل گردید؟

به راستی، قلم طاقت نوشتن آن همه مظالم وارد شده بر این وجود نازنین را ندارد و بررسی ابعاد گوناگون شخصیتی ایشان فراتر از حد کتاب هاست. در این مقاله، به اختصار، از بین ده ها آیه نازل شده در شأن آن حضرت، تنها آیه مباهله را از دیدگاه اهل سنّت مورد بررسی قرار می دهیم:

آیه مباهله

«فَمَنْ حَآجَّکَ فِیهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْاْ نَدْعُ أَبْنَاءنَا وَأَبْنَاءکُمْ وَنِسَاءنَا وَنِسَاءکُمْ وَأَنفُسَنَا وأَنفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَةَ اللّهِ عَلَی الْکَاذِبِینَ» (آل عمران: 61)؛ پس هر کس درباره عیسی، پس از آنکه به آگاهی رسیده ای، با تو مجادله کرد، بگو: بیایید تا ما فرزندانمان و شما فرزندانتان را، و زنانمان را و زنانتان را و نفس هایمان و نفس هایتان را حاضر آوریم، آن گاه مباهله کنیم و لعنت خدا را بر دروغگویان بفرستیم.

مفهوم «مباهله»

«مباهله» نفرین کردن دو فرد یا دو گروه بر علیه یکدیگر در یک امر مذهبی است که با تضرّع از خدا می خواهند دروغگو را رسوا سازد. گروهی از نصارای نجران به حضور پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله آمدند و درباره حضرت عیسی علیه السلام گفت وگو کردند و قرار شد فردای آن روز مباهله صورت گیرد. به نقل همه اهل سنّت، روز بعد پیامبر به جای «انفسنا»حضرت علی علیه السلام را و به جای «نسائنا» حضرت فاطمه علیهاالسلام را و به جای «ابنائنا»حسنین علیهماالسلام را برای مباهله به عنوان گواه نبوّت از بین همه امّت به همراه بردند. این عمل پیامبر گواه بزرگی بر صداقت و عصمت فاطمه زهرا علیهاالسلام است.

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/edame.png

برچسب ها : فاطمه(س) در قرآن,
 قرآن سند نبوت پیامبر خاتم(ص)
نویسنده : امین جوانمرد
قرآن سند نبوت پیامبر خاتم(ص)
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 319 بار
پیامبر اکرم(ص) در آیینه قرآن کریم
نویسنده : امین جوانمرد
پیامبر اکرم(ص) در آیینه قرآن کریم
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 مهر 1393 تعداد نویسندگان : تا بازدید : 313 بار
سفارش ترجمه سریع

ترجمه ی دقیق و اصولی کلیه متون تخصصی و غیر تخصصی انگلیسی به فارسی (در رشته های مختلف چون بازار یابی، روانشناسی، آی تی(IT) ، تربیت بدنی و ...) در سریع ترین زمان ممکن.
ارسال ترجمه به صورت تایپ شده از طریق ایمیل، تلگرام یا فکس به تمام نقاط ایران. (هزینه ی تایپ محاسبه نخواهد شد.)
تخفیف ویژه : با قیمتی باور نکردنی برای دانشجویان.
"سرعت ، دقت و تعهد " مبنای عمل ماست.
برای کسب اطلاعات بیشتر با آیدی smjhgh@ در تلگرام در ارتباط باشید.

دانشنامه سوره های قرآن
سوره قرآن
تابلو اعلانات
شما نیز نویسنده سایت ما باشید

http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gifشما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

اشتراک در خبرنامه
اشتراک در خبرنامه
با اشتراک در خبرنامه پایگاه قرآنی دارالقرآن به محض بروز رسانی ،

جدید ترین مطالب به ایمیل شما ارسال خواهد شد

ایمیل خود را وارد نمایید:



بعد از درخواست اشتراک ایمیل خود را چک کرده و لینک فعال سازی را تائید نمایید

پایگاه قرآنی دارالقرآن

 

آمار به روایت وبگذر
دسته بندی